Dagverslag donderdag 10 januari ’13
Ik wou net naar boven gaan, maar ik bedacht me, want het was turnen. In de turnles moesten we met een basketbal allerlei trucjes doen. Dan moesten we ook proberen in de ring te gooien. Mij is het maar twee keer gelukt, dus ik moet nog wat oefenen. Na de turnles ging ik naar boven, en dit keer waren de lange trappen niet zo vermoeiend als anders.
We moesten in de kring zitten om de dagplanning te overlopen. Hey how. Dan was het schrijftijd; ik denk dat iedereen aan zijn tekst voor het rapport bezig was. Ik schreef net de woorden ‘En ze leefden nog lang en gelukkig’ toen Kiki zei: “Hey how.”
Het was speeltijd, ik nam een banaan en dronk mijn fruitsap en ging naar buiten en tekende wat. En Cécile kwam klappen. Nu waren de lange trappen toch vermoeiend. We begonnen met wiskunde. Het 5de verbeterde de procenten, en ik weet niet wat het 6de aan het doen was. De kinderen van klas Els kwamen binnen, want het was Frans. Het was toets over cijfers. Bij mij ging het best wel goed. Dan deden we in het Frans alsof we wakker werden geschud omdat we snurkten en we deden ook alsof we ons wasten. En alweer weet ik niet wat het 6de deed. µµHet was middag, maar we hadden 2de beurt. Ik verheugde me op het eten, maar het viel toch een beetje tegen. Het was rijst met gebakken tofu en wortel.
Cécile kwam na een tijdje klappen, en we gingen naar boven. We mochten nog 10 minuten leren leren. Na die 10 minuten was het toets over leren leren. Bij de meesten ging dat vlot. We verbeterden ons leren leren. JOEPIE, niet zo veel fouten, denk ik. Dan kregen we blaadjes met alle projecten op en we moesten de verwerkingen op de juiste plaats stoppen en dan perforeren, er een draadje rond doen en we hadden een boekje. HEY HOW !!!!!!!
Billie