Dagverslag 16.04.2012
Ik kwam moe de klas binnen want het was vakantie geweest. Een beetje later kwam Cécile binnen en zei: “Goedemorgen” waarop iedereen zoals gewoonlijk zei: “Goedemorgen Cecile.” We begonnen met de planning te bespreken. We kregen ook de lijst met wat we moesten voorstellen. Daarna was het kring, Faust had boekvoorstelling en Helena liedje maar ze was er niet. Er vertelden nog een paar kinderen en toen was het tijd voor wiskundige creatie en hoofdrekenen. En toen opeens “Pindakaas!” Tienuurtjesspeeltijd. Ik at twee minitomaatjes en ging naar het toilet. Klap, klap, taal verbeteren. Ik was samen met Lâle om het te verbeteren. Toen riep het zandmannetje: “Frans.” We leerden over de voorzetsels en deden een gesprekje over ziek zijn. “Pindakaas!” etenstijd. Ik at en bleef in de refter want ik had tafeldienst. Cecile kwam klappen en we gingen naar boven voor het project van Camille: zintuigen en zenuwen. We kregen proefje met appel, ui en kopspeldjes. Na een superfantastisch project lazen we nog wat teksten voor. Pindakaastijd en tot morgen.
Emma